Arvoisa kalastaja,

Saitko väärän tuotteen tai puuttuiko tilauksestasi tuote? Pahoittelemme virhettämme. Vai onko kalastuspakkisi luottotuote mennyt rikki (takuun puitteissa)?

Täytätkö tämän lomakkeen mahdollisimman tarkasti ja lähetä se meille, niin hoidetaan homma kuntoon.

Tuotteen tiedot

Yhteystiedot

Lisää kuva viallisesta tuotteesta oheisesta painikkeesta

Kun täytetty lomake saapuu meille, pyrimme käsittelemään reklamaatiosi 5 arkipäivän kuluessa, jonka jälkeen olemme sinuun yhteydessä. Jos sinua pyydetään lähettämään viallinen tuote takaisin meille, saat tiedon siitä ja palautusohjeet samassa viestissä.

Eumer Finland Oy:ssä reklamaatio käsitellään ainoastaan kirjallisena. Näin voimme vähentää väärinymmäryksiä ja parantaa sinun oikeusturvaasi. Reklamaationne käsitellään reklamaatio-osastolla. Myymälähenkilökuntamme ei käsittele reklamaatioita.

Tarkistathan vielä, että olet täyttänyt ylläolevat kentät mahdollisimman täydellisesti, jotta saamme selkeän kuvan tapahtuneesta sekä yhteyden sinuun. Kiitos!

Reklamaatio-osasto