Tervetuloa Eumerin tehtaanmyymälän verkkokauppaan - Rahtivapaatoimitus Suomessa yli 100€ kuluttajatilauksiin (ei koske kotipakettia)  Tee ostokset turvallisesti kotimaisesta verkkokaupasta - Kireitä siimoja!


Tuotereklamaatiot



Arvoisa kalastaja,

Saitko väärän tuotteen tai puuttuiko tilauksestasi tuote? Pahoittelemme virhettämme. Vai onko kalastuspakkisi luottotuote mennyt rikki (takuun puitteissa)?

Kun täytetty lomake saapuu meille, pyrimme käsittelemään reklamaatiosi 5 arkipäivän kuluessa, jonka jälkeen olemme sinuun yhteydessä. Jos sinua pyydetään lähettämään viallinen tuote takaisin meille, saat tiedon siitä ja palautusohjeet samassa viestissä.

Eumer Finland Oy:ssä reklamaatio käsitellään ainoastaan kirjallisena. Näin voimme vähentää väärinymmäryksiä ja parantaa sinun oikeusturvaasi. Reklamaationne käsitellään reklamaatio-osastolla. Myymälähenkilökuntamme ei käsittele reklamaatioita.

Tarkistathan vielä, että olet täyttänyt alla olevat kentät mahdollisimman täydellisesti, jotta saamme selkeän kuvan tapahtuneesta sekä yhteyden sinuun. Kiitos!

Reklamaatio-osasto



1. Tuotekoodi
2. Tuotteen nimi, koko ja väri
3. Tuotteen ostopaikka
4. Etunimi ja Sukunimi
5. Katuosoite ja asunnon numero
6. Postinumero ja -toimipaikka
7. Maa
8. Puhelinnumero
9. Sähköpostiosoite
10. Lyhyt kuvaus tilauksen puutteesta / tuotteen viasta
11. Liitetiedosto